Újabb változás és a Downtown….

Sziasztok. 🙂

Pár nap telt csak el az előző óta, de mint mindig most is volt 1-2 változás a dolgokban és voltunk kirándulni a belvárosban. 🙂

Először a kirándulás…. Hát érdekesre sikerült, kitaláltuk öten magyarok és egy török srác (igazából Ő volt az értelmi szerző), hogy nézzük meg milyen a Downtown, mert képeken hú de nagy, meg szép meg úristen. A szállodai transzferesek nem visznek be mert messze van, taxi valószínű, hogy marha drága, ezért megnéztük milyen buszok mennek arra. 🙂 Sikerült egy helyi emberkétől megtudni, hogy a 41-es busz megy arra de majd át kell szállni. Azt is megtudtuk, hogy $4.50-ért napi jegyet kapunk tehát aznap annyi buszra ülünk, amennyire akarunk. Jó, hogy azt vettük mert végül azt hiszem összesen 5 buszon voltunk. 🙂 A buszokról annyit, hogy ez nem BKV, szépek, színesek, újak, amikor megáll akkor leereszkedik, hogy könnyebben lehessen fel- és leszállni, a klima megy állandóan, a busz elején van egy fém tartó, amire a biciklit fel lehet tenni és ha tolókocsis száll fel (ezt is láttuk), akkor a sofőr csinál neki helyet és segít neki kikötni a tolókocsit biztonsági övvel…. 🙂 Hát ennyi, azért van különbség, nem? Amúgy csak érdekesség: itt a buszos vállalatot LYNX-nek hívják.  Érdekes kis út volt, voltunk szép kertvárosi övezetben szép rendezett házakkal, amiknek nincs kerítése és az autók a garázs előtt állnak a felhajtón, láttunk apartman házakat és “lakótelepet” is (persze nem olyat mint a otthon). 🙂 Ezek néhány emeletes házak voltak külön parkolókkal, és el voltak kerítve a normál kertes házaktól, de szépek voltak. Persze mondanom sem kell, hogy az utakon végig pálmafák és mindenféle mediterrán növény, amiknek a nevét sem tudom. De mutatósak. 🙂 Aztán beértünk a belvárosba, ahol a ki tudja hány emeletes épületek, felhőkarcolók voltak. Igazából úgy tudnám leírni a Downtown-t, hogy az Orlando üzleti negyede. Csak bankok, irodaházak, cégek székházai és hasonló dolgok, például nem is láttunk éttermet vagy kávézót. Úgyhogy onnan a buszpályaudvarról elmentünk a 8-as busszal, mert azt mondták az megy a központi szórakoztató park felé. Ez így volt, csak sajnos a busz az orlandoi gettón ment keresztül….. Vagyis láttuk az érem másik oldalát, itt sincs minden aranyból. Szakadt házak, szétrohadt autók, szegény emberek, koldusok. Igazából olyan, mint Carol City Miamiban vagy Compton Los Angeles-ben. Esetleg a Nyócker otthon. 🙂 Igazából kicsit ledöbbentünk ezen, furcsa volt ezt is látni. Végül beértünk arra a részre,ahol hatalmas parkok, szórakozóhelyek, éttermek és még rengeteg minden volt. Voltak hatalmas házak, amik fejjel lefelé épültek és az volt ráírva: Believe it or not. 🙂 Érdekes volt, hirtelen meglepő is!  De csak a buszról nézelődtünk, nem szálltunk le. Mire odaértünk elég fáradtak voltunk és szerintem mindenki szeretett volna visszaérni a szállodába. Ez meg is történt, elindultunk vissza, egy egyszerűbb úton és így olyan helyeken is jártunk amin azelőtt nem. Az egész kirándulás olyan 5 óra alatt zajlott le, a szállodában megvacsiztunk, aztán filmeztünk és alvás…. 🙂 Ja, készültek videók is a buszozásról, majd Facebookra rakok ki, amint átnéztem őket, hogy melyik szalonképes! 🙂

Belive it or not:

[flickr id=”8988108935″ thumbnail=”medium” overlay=”true” size=”medium” group=”” align=”none”]

A pályaudvarról:

[flickr id=”8988454788″ thumbnail=”medium_640″ overlay=”true” size=”medium_640″ group=”” align=”none”]

A buszon:

[flickr id=”8988112273″ thumbnail=”medium_640″ overlay=”true” size=”medium_640″ group=”” align=”none”]

A változás pedig mondhatni jó és egyben rossz is. Marad a Victory és Miami is, csak később…… Tegnap reggel már bőven kerestük a nevünket az új felszállók közt és nem volt ott. Erre a recepciós a kezünkbe nyomott egy csomó papírt, hogy írjuk alá és itt a kajajegyünk is. Ledöbbentünk, mert kiderült, hogy a Carnival még 15.-éig lefoglalta nekünk a szobákat! 🙂 Tehát így összesen 23 napot vagyunk a hotelben, ami azért sok. És ezek után ki tudja, lehet majd csak 16 vagy 17 lesz belőle. Azt hallottuk, ez azért van mert a Bar Collage eredetileg 3 hetes, mi 2 hét alatt megvoltunk, de akkor is le kell töltenünk ezt az időt. Viszont, azért nem 3 és fél hétre elegendő pénzzel jöttünk, de szerencsénk volt mert az elején ésszel költöttünk és még mindig van és ha ugyanígy ésszel költünk, akkor elég lesz. Van olyan az osztályban, akinek állítólag egy fillérje sincs, de nála csúszott minden este a Bacardi, a Whiskey vagy a Malibu. 🙂 Szóval, aki jön az vagy hozzon a lehető legtöbbet magával a biztonság kedvéért, vagy spóroljon mindenképp, amíg itt van. A lényeg, hogy megvagyunk, megyünk majd mindenfelé hamarosan, addig nyaralunk meg ökörködünk, most szabadok vagyunk végülis. Amint ezt megírom, már megyek is a medencébe meg a jakuzziba a többiekkel. Úgy döntöttünk, hogy ma este is lesz egy laza medencés buli. Voltunk bevásárolni, nehogy kiszáradjunk itt a 30-33 fokon. 🙂

Ha már bevásárlás,akkor műszaki cikkek. Nagyjából minden a fele az otthoni áraknak úgyhogy lehet, hogy mielőtt megyek haza, egy kicsit beruházok erre-arra. Új telefon, új tablet, esetleg egy lap-top (bár azt annyira nem szeretem mert nehéz 🙂 ), sőt egy PS3 vagy X-BOX 360 nagyjából a HARMADA az otthoni árnak!! Valamit mindenképpen venni kell ha erre jársz!!! 🙂

Mára ennyit, következőt szerintem már Miami-ból vagy a hajóról írom. Továbbra is köszi mindenkinek, aki olvassa. Köszönöm a sok megosztást és like-ot. Az előző bejegyzés eddig a legtöbbet olvasott, like-olt és megosztott írásom. 🙂 Tök jó érzés volt, csak így tovább…. 🙂 🙂 🙂