Akkor így elsőre Orlando-ból….

Sziasztok! 🙂

Előre szólok, hogy valószínűleg hosszú lesz mert az elmúlt majd 24 órában annyi minden történt velem,hogy ezt nem lehet néhány mondatban leírni! 🙂

Kezdjük az elején: Tegnap reggel felszálltam a gépre, Frankfurtban egy másikra és egészen Orlando-ig jöttünk! Minden ment szépen, azt hiszem a 13 órás út végén kb. 10 percet késtünk. Az azért nem rossz! 🙂 A gépeken a kaja tök jó volt, kaptunk sós mixet kicsi pereccel meg keksszel, ebéd az komoly 3 fogás volt!! Persze csak kis adagok, de előételnek dresszinges saláta, főétel milánói spagetti grill csirkemellel és meggyes süti desszertnek! 🙂 Vacsit is kaptunk és egész úton kínáltak kávéval, teával meg üdítőkkel, sőt volt sör, bor, Bailey’s, konyak meg Whiskey is! De én alkoholt most nem ittam…. Aztán megérkeztünk és 3 negatív dologgal találtam szembe magam! (és ezeken kívül semmi más rosszat nem tudok mondani a helyről) Az egyik, hogy valami majom eltörte a vadiúj utazótatyóm lábát és nem áll meg csak ha falnak döntöm. De úgy eltörte, hogy még a fém csavarok is meghajlottak és volt ami szintén kitört! Úgyhogy meg se érkeztem máris besz*rt a táskám. A másik, hogy az USA vámon miután átjutottam, bevittek egy elzárt szobába, olyan kihallgató féle volt, de voltak még benn mások is. Itt szúrópróba szerűen ellenőriznek embereket, hogy ki kinek a borja. Valami lengyel nőt (szegény) darabokra szedtek! Aztán csak várakozás, kb.30-40 perc múlva hívott egy fegyveres emberke, odamentem és megkérdezte, hogy mi van a táskámban. Elmondtam, megköszönte és elengedett. Nem értettem az egészet, de kiderült: Sokan hamis munkaszerződéssel próbálnak bejutni az országba, amin szintén a Carnival logója és aranypecsétje van! Ezért mindenkit, aki a céghez jön telefonon leellenőrzik! Persze tudom, hogy ez a dolguk, csak úgy éreztem magam mintha bűnöző lennék. A harmadik pedig ami negatív volt, hogy arról volt szó, hogy a reptéren várnak rám. Hát nem vártak…. Kb. fél óra volt mire a kijáratot megtaláltam,még 10 perc mire rájöttem hol várjak és kis idő múlva kiderült, hogy nekem kell telefonálni, hogy jöjjenek értem. 🙂 De voltak ott taxisok, akik rendesek voltak és saját telefonról hívták őket. Szóval volt macera, de ennyi! Azóta minden okés!!!! 🙂

Van itt egy srác velem, Peti. Egy repülőn jöttünk de csak a vámon találkoztunk, mert ugye őt is bevitték. Onnantól együtt lógunk, csak ketten vagyunk magyarok. Itt a szállodában is egy szobában lakunk és megbeszéltük, ha tényleg mindketten a Sensation nevű hajóra kerülünk, akkor kérvényezzük a közös kabint. Úgy gondoljuk, hogy nyugodtabbak vagyunk így… Nem gyanúsítok senkit, hogy lopna vagy egyebek, de ki tudja. Szóval, tegnap este amint lepakoltunk kiderült, hogy szomjasak vagyunk…… Igen, mit ittunk volna, ha nem sört! 🙂 Ittunk összesen 4 korsót itt a szállodában 20 dollárért!!!!! Hát ez Amerika! Mind1, jól esett, utána fürdés és konkrétan elájultunk mindketten és reggelig mint a bunda úgy aludtunk. Olyan 8 körül lementünk reggelizni, svédasztalos büfé a szokásos dolgokkal: rántotta, bacon, főtt tojás, palacsinta, kávé, tea, víz, süti, gyümölcs, stb. Nem rossz, kicsit más ízek, de teljesen jó. Ebédelni is voltunk: Párolt rizs zöldségekkel és grill csirkemell vagy comb. 🙂 Szintén jó volt. Este meg megyünk vacsizni is. Hála istennek napi háromszori fullos kaját kapunk és nem kell magunknak venni. Jól is jön, mivel kiderült, hogy 15 napig leszünk itt Petivel a hotelban és csak utána megyünk hajózni. Amúgy ma délután 5re le kell mennünk, mert jön a hajóról egy néger úr, akivel ebédnél beszéltünk és eligazítást tart. Azt mondta, hogy eredetileg már ma hajón lennénk, de nincs hely rajta ezért itt a hotelben lesz az oktatás és utána mehetünk is. Gondolom erről fog ma beszélni.

Ma reggeli után gondoltuk, szétnézünk Orlando-ban. Hát…. kemény! Az emberek nyugodtak, előzékenyek, segítőkészek és jó fejek. Autóval elvittek minket egy Wal Mart nevű helyre. Ez olyan mint otthon a Tesco csak szerintem olyan 5ször nagyobb. 🙂 Vettünk üdítőt meg igazi amerikai kis Cookies sütit is! Meg persze sört, hogy el tudjuk viselni ezt a klímát. Mert amúgy a szobában és a hotelben megy egész nap a légkondi és amint kilépsz agyonver a meleg meg a magas páratartalom! 🙂 Láttunk tök jó kis lakóparkot, rengeteg pálmafát, néhány luxusautót, marha sok hotelt meg sokféle embert.

Jó, hogy itt vagyok, tetszik. 🙂 Teljesen más itt minden, olyan nagyobb meg szebb meg nem is tudom…. más. 🙂 Este lehet, hogy medencézünk egyet, mert Petinek szóltak az orosz fiatalok (szintén hajósok), hogy séta vagy valami, de Peti szeretne úszkálni. Képeket majd Face-re rakok hamarosan, mert van már bőven. 🙂 Remélem még mindig jó sokan olvassátok, megosztani és lájkolni ér ám. 🙂 Megyek, készülök az esti dologra, itt most tűz a nap és délután fél 4 van.

Hamarosan jelentkezem, jók legyetek!